خدمات ، پشتیبانی و نگهداری
هدف از این بخش ، ارائه خدمات جاری فناوری اطلاعات و نگهداری و پشتیبانی از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری است .
شرح وظایف این قسمت : 1. رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کلیه سیستم های رایانه موجود در شبکه 2. تهیه و بروز رسانی شناسنامه کامپیوترهای موجود در مرکز 3. بررسی و بکارگیری روش ها و راهکارهایی برای مقابله با نفوذ و بدافزار در مرکز 4. پشتیبانی نرم افزاری از کلیه نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده در شبکه (اتوماسیون ،سایت ، حضور و غیاب ، حسابداری حقوق و دستمزد ، برنامه HIS ، سیستم پکس ، رستوران ، سیماب ، RFID ، سیمرغ ، سما سامانه ، جام ) 5. انجام مراحل کارشناسی ، خرید ، تعمیر و بروز رسانی تجهیزات IT |