خدمات ، پشتیبانی و نگهداری

تعداد بازدید:۱۳۸۸
 
 
هدف از این بخش ، ارائه خدمات جاری فناوری اطلاعات و نگهداری و پشتیبانی از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری است .


شرح وظایف این قسمت :

1. رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کلیه سیستم های رایانه موجود در شبکه
2. تهیه و بروز رسانی شناسنامه کامپیوترهای موجود در مرکز
3. بررسی و بکارگیری روش ها و راهکارهایی برای مقابله با نفوذ و بدافزار در مرکز
4. پشتیبانی نرم افزاری از کلیه نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده در شبکه (اتوماسیون ،سایت ، حضور و غیاب ، حسابداری حقوق و دستمزد ، برنامه HIS ، سیستم پکس ، رستوران ، سیماب ، RFID ، سیمرغ ، سما سامانه ، جام )
5. انجام مراحل کارشناسی ، خرید ، تعمیر و بروز رسانی تجهیزات IT

 

آخرین ویرایش۲۸ تیر ۱۴۰۳